ПЛАН вивчення системи роботи педагогів, які атестуються



    У Типовому положенні про атестацію педагогічних працівників у  пункті 3.3 відмічено: 3.3. Атестаційна комісія відповідно до затвердженого графіка 
роботи до 15  березня  вивчає  педагогічну  діяльність  осіб,  які 
атестуються,   шляхом  відвідування  уроків  (навчальних  занять), 
позаурочних (позанавчальних) заходів,  вивчення  рівня  навчальних 
досягнень учнів,   студентів,   курсантів,   слухачів,  вихованців 
(далі - учні) з предмета (дисципліни),  що  викладає  педагогічний 
працівник,  ознайомлення з навчальною документацією щодо виконання 
педагогічним працівником своїх посадових обов'язків, його участі у 
роботі  методичних об'єднань,  фахових конкурсах та інших заходах, 
пов'язаних з організацією навчально-виховної роботи, тощо.

Отож, щоб охопити всі сфери діяльності педагога та вивчення було планомірне та систематичне, пропоную скористатися ПЛАНОМ вивчення системи роботи педагогів, які атестуються
з/п
Зміст роботи
Термін виконання
Відповідальні

Примітка
I. Організаційна робота
1.
Аналіз фактичних даних про педагогів (курсова перепідготовка, наслідки попередньої атестації)
10-13 жовтня, 2017 року
Вихователь-методист

2.
Обговорити і уточнити з педагогами тему , над якою поглиблено працює педагог  
До 20 жовтня, 2017 року
Вихователь-методист

3.
Скласти індивідуальні плани атестації
До 20 жовтня, 2017 року
 педагоги, які атестуються

IІ. Теоретичне та практичне вивчення
1.
Ознайомитись, якою нормативною та методичною літературою користуються педагоги.


До 15 березня 2017 року


Члени атестаційної комісії

2.
Відвідати фронтальні, індивідуальні, індивідуально-підгрупові заняття, святкові ранки.

3.
Здійснення глибокого  аналізу відвіданих занять, режимних моментів та обговорення їх з педагогом.

4.
Епізодичне відвідування режимних моментів.

5.
Ознайомитись  з педагогічною документацією:
- перспективними та календарними планами;
- картотекою дидактичних ігор;
- картотекою методичних розробок.

6.
Проведення бесід з дітьми, спостереження за діяльністю вихованців.

7.
Відвідування заходів, спрямованих на роботу з батьками

8.
Вивчення самоосвітньої діяльності педагогічних працівників, які атестуються

9.
Вивчення думки педагогічного колективу щодо діяльності педагогів, які атестуються

ІІІ. Узагальнення вивченого матеріалу
1.
Аналіз та узагальнення матеріалів за наслідками вивчення системи роботи педагогів, які атестуються
До 01 березня 2017 року
Члени атестаційної комісії

2.
Складання характеристик педагогів, які атестуються
До 01 березня 2017 року
Члени атестаційної комісії

3.
Оформлення атестаційних листків
До 01 квітня 2017 року
Члени атестаційної комісії




Немає коментарів:

Дописати коментар

Про траєкторію руху та розвитку професійної компетентності педагога

  Чи потрібно кожному з нас самовдосконалюватись та розвиватися професійно?  Ми часто чуємо поняття: професійний розвиток, траєкторія профес...