Тон всього дня, як правило, задається вже з найперших його хвилин. Діти приходять в садок з самими різними настроями і з самими різними враженнями від подій. Приймайте все це до уваги, допоможіть дітям засвоїти і осмислити цей досвід, і тоді день для дитини складеться якнайкраще.
Як запрограмувати успішний день для дитини, батьків, педагога. Так, так, саме дитину ми ставимо першою у цьому переліку. Адже, якщо задався день у дитини, то і мама буде спокійно працювати на своїй роботі, і вихователь зможе наситити день найрізноманітнішими діяльностями. Отож найпростіші поради для вас, колеги.
- вітайтеся з кожною дитиною особисто , дивлячись
їй в очі ;
- щодня розмовляйте з батьками особисто, звертаючись по імені/ імені по батькові.
- використовуйте тілесний контакт (якщо це прийнятно і природно для вас і дитини):
обійміть дитину, , або потисніть руку, або погладьте по голівці. Тим
самим ви даєте зрозуміти дошколярику, що його присутність помічена і важлива для вас.
- якщо раптом приходить відразу декілька дітей, будьте готові запропонувати одне з
підготовлених вами заздалегіть занять. Постарайтеся, щоб всі запропоновані дітям забавки не
тягли за собою великого безладу, і діти могли б швидко прибрати за собою.
- дайте дитині право вільного вибору із запропонованих вами ігор , іграшок, діяльностей. Якщо ви з самого ранку дасте
дітям можливість зайнятися чимось до душі, то це врятує вас від
багатьох поведінкових проблем протягом дня.
Обов’язки
персоналу під час ранкового прийому
вихователь
|
Помічник вихователя
|
1.Готує групу до прийому дітей: провітрює, стежить за
температурним режимом повітря, створює затишок у групі.
2.Створює теплу, дружню атмосферу для зустрічі з кожною
дитиною.
3.Здійснює прийом дітей.
4.Проводить індивідуальні
бесіди з батьками, короткі консультації.
5.Проводить індивідуальну роботу з дітьми:
- формує у дітей
культуру поведінки, знайомить їх з правилами спілкування і формами ввічливого
поводження;
- проводить
роботу по закріпленню знань і умінь дітей, розвитку їх пізнавальних
здібностей;
- регулює рухову активність дітей.
6.Організовує і керує ігровою,
пізнавально-практичною та елементарною трудовою діяльністю дітей, регулює
внутрішньо-колективні відносини.
7.Створює умови для
самостійної ігрової та самостійної рухової діяльності дітей.
|
1.Здійснює вологе прибирання приміщення.
2.Підтримує теплу, дружню атмосферу в групі.
3.Допомогає вихователю
здійснювати прийом дітей: спостерігає за дітьми, які
граються
в групі, спілкується з ними.
4.
Здійснює гігієнічний догляд за дітьми.
5.Под
керівництвом вихователя регулює рухову активність дітей.
7.
Під керівництвом вихователя (в міру необхідності) керує ігровою і елементарною
трудовою діяльністю дітей, регулює внутрішньо-колективні
відносини.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар