Обов'язки персоналу під час ранкового пийому в ДНЗ

            Дуже часто буває, що персонал групи (вихователь та помічник вихователя) не можуть чітко визначити хто  що має робити під час ранкового прийому. Звичайно, на вихователя покладається більше обов'язків: огляд дітей, бесіди з батьками тощо. Як бути помічнику? Відповідь на це питання у цьому дописі.
           Тон всього дня, як правило, задається вже з найперших його хвилин. Діти приходять в садок з самими різними настроями і з самими різними враженнями від подій. Приймайте все це до уваги, допоможіть дітям засвоїти і осмислити цей досвід, і тоді день для дитини складеться якнайкраще.
           Як запрограмувати успішний день для дитини, батьків, педагога.  Так, так, саме дитину ми ставимо першою у цьому переліку. Адже, якщо задався день у дитини, то і мама буде спокійно працювати на своїй роботі, і вихователь зможе наситити день найрізноманітнішими діяльностями.  Отож найпростіші поради для вас, колеги.
- вітайтеся з кожною дитиною особисто , дивлячись їй в очі  ;
- щодня розмовляйте з батьками особисто, звертаючись по імені/ імені по батькові.
- використовуйте тілесний контакт (якщо це прийнятно і природно для вас і дитини): обійміть дитину, , або потисніть руку, або погладьте по голівці. Тим самим ви даєте зрозуміти дошколярику, що його присутність помічена і важлива для вас.
- якщо раптом приходить відразу декілька дітей, будьте готові запропонувати одне з підготовлених вами заздалегіть занять. Постарайтеся, щоб всі запропоновані дітям забавки не тягли за собою великого безладу, і діти могли б швидко прибрати за собою.
- дайте дитині право вільного вибору із запропонованих вами ігор , іграшок, діяльностей.  Якщо  ви з самого ранку дасте дітям можливість зайнятися чимось до душі, то це врятує вас від багатьох поведінкових проблем протягом дня.
Обов’язки персоналу під час ранкового прийому
вихователь
Помічник вихователя
1.Готує групу до прийому дітей: провітрює, стежить за температурним режимом повітря, створює затишок у групі.
2.Створює теплу, дружню атмосферу для зустрічі з кожною дитиною.
3.Здійснює прийом дітей.
4.Проводить індивідуальні бесіди з батьками, короткі консультації.
5.Проводить індивідуальну роботу з дітьми:
 - формує у дітей культуру поведінки, знайомить їх з правилами спілкування і формами ввічливого поводження;
 - проводить роботу по закріпленню знань і умінь дітей, розвитку їх пізнавальних здібностей;
 - регулює рухову активність дітей.
6.Організовує і керує ігровою, пізнавально-практичною та елементарною трудовою діяльністю дітей, регулює внутрішньо-колективні відносини.
7.Створює умови для самостійної ігрової та самостійної рухової діяльності дітей.
1.Здійснює вологе прибирання приміщення.
2.Підтримує теплу, дружню атмосферу в групі.
3.Допомогає вихователю здійснювати прийом дітей: спостерігає за дітьми,  які граються в групі, спілкується з ними.
4. Здійснює гігієнічний догляд за дітьми.
5.Под керівництвом вихователя регулює рухову активність дітей.
7. Під керівництвом вихователя (в міру необхідності) керує ігровою і елементарною трудовою діяльністю дітей, регулює внутрішньо-колективні відносини.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Про траєкторію руху та розвитку професійної компетентності педагога

  Чи потрібно кожному з нас самовдосконалюватись та розвиватися професійно?  Ми часто чуємо поняття: професійний розвиток, траєкторія профес...