МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ТЕАТРАЛЬНО-ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ

ПАМ’ЯТКА ДЛЯ ВИХОВАТЕЛЯ
               Ознайомте дітей зі змістом казки, п'єси тощо. При цьому дуже важливо зацікавити дітей. Тож читати текст чи розповідати потрібно виразно, емоційно. Але в жодному разі не можна нав'язувати дітям власні оцінки та ставлення до прочитаного. Під час обговорення змісту твору дайте дітям змогу висловитися, проявити емоційну активність.

                Охарактеризуйте разом з дітьми героїв казки, проаналізуйте їх емоційний стан, використовуючи ілюстрації до літературного твору (Що з ним? Чому пін плаче?), обговоріть стосунки між персонажами.
  Організуйте дидактичні та рухливі ігри сюжетно-тематичного спрямування за змістом казки після того, як діти її засвоїли. Доцільною буде робота із загадками. кросвордами, прислів'ями та приказками тощо.
  Створіть умови для продуктивної діяльності з елементами творчості — малювання. ліплення, аплікація за сюжетом казки; запропонуйте дітям зобразити персонажів та виготовити елементи костюмів для них тощо.
  Підготуйте разом з дітьми необхідні декорації, атрибути, афіші, запрошення тощо.

  Проведіть «акторське тренування» — вправи на розвиток уваги та уяви, засобів образної та емоційної виразності, на будування ритмічних малюнків «як співає зозуля?», «цвірінькає горобець?», «стрибає заєць?», «підкрадається лисичка?». Корисно розв’язати творчі завдання: «Перетвори звичайні речі на щось незвичне», «Придумай якомога більше замінників одному предмету» тощо. Підготовчі вправи для формування образної виразності мають неабияке значення. Виконуючи їх, діти вчаться відтворювати емоційний стан за допомогою жестів, добирати різні пози відповідно до настрою та характеру героя, визначати настрій за схематичними малюнками, виразом обличчя ровесників чи дорослого, виконувати пантомімічні сценки, виражати різні душевні стани за допомогою інтонації.
  Відпрацюйте з дітьми мізансцени. Цю роботу доцільно проводити підгрупами, залучаючи лише тих дітей, які задіяні у мізансцені.
  Проведіть генеральну репетицію на сцені в костюмах із музичним супроводом, декораціями та атрибутами.
  Організуйте виступ дітей перед публікою.


                        «Вихователь- МЕТОДИСТ
ДОШКІЛЬНОГО закладу»

Немає коментарів:

Дописати коментар

Про траєкторію руху та розвитку професійної компетентності педагога

  Чи потрібно кожному з нас самовдосконалюватись та розвиватися професійно?  Ми часто чуємо поняття: професійний розвиток, траєкторія профес...