ІНДИВІДУАЛЬНИЙ МАРШРУТ ПЕДАГОГА У МІЖАТЕСТАЦІЙНИЙ ПЕРІОД


-  Вибрати проблему, над якою поглиблено працювати.
- Визначити питання, які вимагають удосконалення методичної підготовки, підвищення теоретичного рівня, відпрацювання практичних вмінь.
-  Опрацювати новинки методичної літератури, преси.
- Використовувати  передовий педагогічний досвід педагогів нашого закладу , міста чи України.
- Брати участь у методичній роботі закладу та міського  рівня (конкурси, семінари, семінари-практикуми, відкриті перегляди, консультації для колег, відвідування відкритих переглядів у колег міста, закладу, друкування у фаховій пресі).
- Виступати на засіданнях педради, методичної ради, батьківських зборах та конференціях.
- Брати участь  в організаційно-педагогічній роботі (оформлення наочності для батьків, організація та оформлення виставок дитячих робіт, втілення з дітьми чи батьками педагогічного проекту, відвідування уроків у колег з початкової школи тощо).
- Визначити, якими напрацюваннями можу поділитись із колегами.
- Поліпшуватия матеріальну базу методичного кабінету, групи.
- Проаналізувати ,  які були труднощі з втілення проблеми над якою працюєте.
- Визначити, які плани на майбутнє.
- Прозвітуватись перед колегами на педагогічній раді про діяльність у міжатестаційний період


Немає коментарів:

Дописати коментар

Про траєкторію руху та розвитку професійної компетентності педагога

  Чи потрібно кожному з нас самовдосконалюватись та розвиватися професійно?  Ми часто чуємо поняття: професійний розвиток, траєкторія профес...