Кілька акцентів про класичне заняття

 

Як правило, заняття відбувається за такою структурою:

1. Вступна (організація дітей):

- визначення  готовності дітей до заняття (зібраність уваги);

- створення мотивації, інтересу до заняття (сюрпризний момент )

- визначення засвоєних раніше знань ( загадка/запитання/ вправа тощо)

2. Основна частина заняття:

- пояснення нового матеріалу та показ способу дії або постановка навчального завдання та спільне рішення;

-обов'язкове закріплення здобутих на занятті знань та навичок (дидактичні ігри/ спільні вправи, самостійна робота з дидактичним матеріалом).

3. Закінчення заняття:

- підбиття підсумку (аналіз разом з дітьми виконаних робіт, порівняння роботи з дидактичними завданнями, оцінювання участі дітей у занятті, похвала дітей);

- привернути увагу до іншого виду діяльності поза заняттям.

А тепер кілька слів про його тривалість 

Для дітей віком від 1 до 3 років проводяться заняття тривалістю до 10 хвилин;
у молодшій групі - не більше 15 хвилин;
у середній - 20 хвилин;
у старшій - 25 хвилин.

   При цьому тривалість інтегрованого заняття може дещо збільшуватись за рахунок постійної зміни різних видів дитячої діяльності (на 5, 10, 15 хвилин відповідно в молодшій, середній, старшій групах), проте інтегроване заняття може замінити всі інші, крім занять з фізичної культури й музичного виховання. Тобто щодня можна проводити одне інтегроване заняття, закріплюючи набуті дітьми знання і вміння в різних видах дитячої діяльності протягом дня. При цьому тривалість статичного навантаження у положенні сидячи на одне заняття не повинна перевищувати для дітей молодших груп - 15 хвилин, середніх - 20 хвилин, старших - 25.

+   Варто зазначити, що Санітарний регламент вказує на те, що заняття, які потребують підвищеної пізнавальної активності, необхідно проводити переважно в першу половину дня та у дні з високою працездатністю (вівторок, середа). Доцільно поєднувати та чергувати їх із заняттями з музики, фізичного виховання, ритміки.

ДЖЕРЕЛА:

1.. Т. ПОНІМАНСЬКА "Дошкільна педагогіка"

2. ГРАНИЧНО ДОПУСТИМЕ НАВЧАЛЬНЕ НАВАНТАЖЕННЯ на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності.

3. САНІТАРНИЙ РЕГЛАМЕНТ для дошкільних навчальних закладів



Немає коментарів:

Дописати коментар

Про траєкторію руху та розвитку професійної компетентності педагога

  Чи потрібно кожному з нас самовдосконалюватись та розвиватися професійно?  Ми часто чуємо поняття: професійний розвиток, траєкторія профес...