Як організувати активність дітей під на прогулянці під час карантинних заходів, спричинених COVID-19 (пам'ятка для вихователя)





  • Дотримуйтесь дистанції між дітьми під час виходу на прогулянку та поверненню з неї. Застосовуйте переміщення дітей колоною, а не парами.
  • Вчіть дітей дотримуватися дистанції за допомогою витягнутих прямих рук вперед, у сторони.
  • Організовуйте активності дітей виключно на своєму майданчику.
  • Організовуйте рухливі ігри, які не передбачають триматися за руки один з одним.
  • Виключіть командні та естафетні ігри.
  • Атрибути для ігор, які при необхідності використовували під час гри, ретельно обробляйте після прогулянки  мильно-содовим розчином.
  • Виключіть ігри з піском.
  • Використовуйте для фізичних активностей тільки ті атрибути, які можна ретельно обробити.
  • Для художньо-продуктивної  діяльності на вулиці використовуйте олівці індивідуально для кожної дитини (персональні набори) та забезпечте у павільйоні дистанцію між дітьми, які малюють.
  • Забезпечте дистанцію між дітьми під час читання їм художніх творів. Найкраще їх розмістити на травичці, використавши пледи/покривала/каремати.
  • Використовуйте різноманітні мітки (крейдою у  павільйоні, паличкою на піску) для організації ігор. Так дітям легше дотримуватися дистанції на майданчику  підчас ігор та виконання вправ.
  • Завжди тримайте дітей у полі зору! Не допускайте контактів дітей з дітьми інших груп.
Граємо з дистанцією. – Новотроїцький ясла-садок №1 «Дзвіночок»




Немає коментарів:

Дописати коментар

Про траєкторію руху та розвитку професійної компетентності педагога

  Чи потрібно кожному з нас самовдосконалюватись та розвиватися професійно?  Ми часто чуємо поняття: професійний розвиток, траєкторія профес...