1. Не забудьте вказати адресу. за якою працюєте дистанційно.
2. План повинен бути з чіткими та конкретними заходами.
3. Заходи мають бути здійсненними. Іншими словами, потрібно сформулювати захід так, щоб ви могли викреслювати його зі списку після виконання.
4. Не пишіть у плані "Скласти план"- це не припустимо (ви ж у своєму календарному плані не пишете: скласти календарний план на 10 лютого 😁, а зразу конкретний захід ).
5. На робочий день плануєте не один, а декілька заходів (робочий день у вас триває 4 чи 5 чи 6 годин).
6. Кожен захід повинен починатися з дієслова: Оформити/ Виготовити / Підготувати / Розробити/ Упорядкувати/ Опрацювати/ Поповнити/ Надати/ Систематизувати/ Переглянути тощо.
7. Просто слово "Самоосвіта" не конкретизує вашої діяльності. Формулюйте більш конкретно ( бо і переглянути вебінар і опрацювати статтю - це все самоосвіта.)
8. Якщо плануєте роботу з батьками, то це не тільки просто запитати про здоров'я дитини, а надсилайте їм конкретні рекомендації, консультації, завдання (попередньо їх розробіть).
9. Якщо переглядаєте якийсь вебінар, то вказуйте посилання на нього.
10. Заходи мають бути різної спрямованості: оснащення освітнього процесу, самоосвіта, методична робота ( розроблення занять, бесід, консультацій, пм'яток, рекомендацій), робота з батьками, освітня робота з дітьми (за посередництвом батьків). А , можливо, ви заплануєте і будете проводити відеозаняття з вашими вихованцями, за якими вже дуже заскучали.
УСПІХІВ!
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Про траєкторію руху та розвитку професійної компетентності педагога
Чи потрібно кожному з нас самовдосконалюватись та розвиватися професійно? Ми часто чуємо поняття: професійний розвиток, траєкторія профес...
-
За програмою розвитку дитини «Українське дошкілля» у старшому дошкільному віці ми продовжуємо н авчати дітей лічби в межах 10 , формувати...
-
Мовлення дитини дошкільного віку удосконалюється швидкими темпами, в свою чергу збільшується словниковий запас. Педагоги збагачують у дош...
-
Діти четвертого року життя у процесі безпосереднього порівняння (накладанням, прикладанням і приставленням) вчаться розрізняти і позначати...
Немає коментарів:
Дописати коментар