Бесіда "Правила поведінки під час кашлю та чхання"


Мета: поглиблювати знання про можливі причини захворювань, про недотримання правил безпечної поведінки ( перебування поряд з людьми, які не прикривають  рот і ніс  під час кашлю та чхання).  Закріплювати навичку прикривати  рот і ніс  під час кашлю та чхання згином ліктя. Розвивати інстинкт самозбереження. Виховувати повагу до здоров'я інших.

Хід бесіди:

У гості до дітей прийшов Їжачок.
Їжачок: добрий день, (АПЧХИ!) малята (КАХИ-КАХИ!).  Я прийшов до вас у гості, щоб погратися разом з вами (АПЧХИ!).
Вихователь: Їжачку, чому це ти розчхався та розкашлявся? Ти, мабуть, захворів? То ти і наших діток можеш заразити вірусом. А це дуже небезпечно. Ми всі можемо захворіти!
Їжачок: так, мені щось трохи зле.
Вихователь: Їжачку, у разі появи ознак, що свідчать про те, що не можна ходити у гості, не можна подорожувати, -- треба одразу звернутися до лікаря. Діти, за яким номером ми будемо викликати лікаря?
(відповіді дітей)
Вихователь: Їжачку, ми хочемо разом з дітьми дати тобі пораду: коли ти чхаєш чи кашляєш треба обов'язково прикриватися носовичком, щоб твої мікроби не потрапили до нас.
Їжачок: ой, лишенько! Що ж робити? У мене нема носовичка!
Вихователь: якщо у тебе нема носовичка, то прикриватися потрібно згином ліктя , ось так!
(вихователь демонструє як це зробити – АПЧХИ – з одночасним прикриттям згином ліктя)
Вихователь: долонькою прикриватись не можна, бо коли ти до нас їхав на лісовому автобусі, то вже торкався своєю долонькою до ручки дверей, оплачував проїзд грошима, а вони також з мікробами. Зрозумів?
Діти, давайте покажемо Їжачку, як потрібно правильно прикриватися без носовичка, коли чхаємо та кашляємо
(практичне відпрацювання дітьми цієї навички)
Вихователь: Їжачку, ти прямуй прямо додому у свою лісову нірку у ліжечко. А допоможе тобі хворому дістатися  додому наша помічник Галина Володимирівна. Галино Володимирівно, допоможіть Їжачку викликати лікаря. Одужуй, Їжачку!
 Діти,
-          що трапилось з Їжачком?
-          що Їжачок зробив не правильно?
-          Чому?
-          що ми навчили Їжачка?
-          як ми будемо вчиняти, коли захворіємо?
-          як правильно потрібно чхати та кашляти, якщо під рукою не виявилось носовичка?

Діти, обов'язково розкажіть вдома своїм батькам про те, що сього дні трапилось з Їжачком.






Немає коментарів:

Дописати коментар

Про траєкторію руху та розвитку професійної компетентності педагога

  Чи потрібно кожному з нас самовдосконалюватись та розвиватися професійно?  Ми часто чуємо поняття: професійний розвиток, траєкторія профес...