Орієнтовний алгоритм аналізування заняття педагогами під час відкритого перегляду

1. Визначаємо ефективність організації педагогом розвивально-освітнього середовища:

- відповідність створеного середовища визначеній меті;
- варіантність складових сформованого середовища, їх доцільність.

2. Аналізуємо відповідність фактичного змісту заняття визначеній меті:

- обсяг запропонованого матеріалу, його характер;
- доцільність ігор і вправ тощо.

3. Оцінюємо готовність дітей до заняття:

- звернути увагу на те, як педагог пояснив дітям присутність сторонніх на занятті та мотивацію подальшої роботи.

4. Визначаємо ефективність організації дітей на занятті:

- доцільність вибору методів та прийомів навчання;
- результативність засобів стимулювання пізнавальної активності дітей;
- доцільність засобів привертання і концентрації уваги дітей;
- використання прийомів запобігання втоми;
- оптимальність темпу мовлення вихователя і темпу роботи дітей.
- рівень сформованості організаційних умінь і навичок тощо.

5. Аналізуємо доцільність запропонованого ходу роботи на занятті:

- доцільність розподілу часу на занятті;
- зміни різних видів діяльності.

6. Оцінюємо структуру заняття:

- відповідність обраної структури заняття його меті;
- звертаємо увагу  на послідовність кожного етапу заняття , логічний зв'язок між ними.

7. Визначаємо стиль спілкування вихователя:

- визначаємо загальну емоційну атмосферу спілкування;
- правильність і нормативність мовлення вихователя;
- прийоми стимулювання дітей до взаємодії.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Про траєкторію руху та розвитку професійної компетентності педагога

  Чи потрібно кожному з нас самовдосконалюватись та розвиватися професійно?  Ми часто чуємо поняття: професійний розвиток, траєкторія профес...