1. Визначаємо ефективність організації педагогом розвивально-освітнього середовища:
- відповідність
створеного середовища визначеній меті;
- варіантність
складових сформованого середовища, їх доцільність.
2. Аналізуємо відповідність фактичного змісту заняття визначеній меті:
-
обсяг запропонованого матеріалу, його характер;
-
доцільність ігор і вправ тощо.
3. Оцінюємо готовність дітей до заняття:
-
звернути увагу на те, як педагог пояснив дітям присутність сторонніх на занятті
та мотивацію подальшої роботи.
4. Визначаємо ефективність організації дітей на занятті:
-
доцільність вибору методів та прийомів навчання;
-
результативність засобів стимулювання пізнавальної активності дітей;
- доцільність
засобів привертання і концентрації уваги дітей;
-
використання прийомів запобігання втоми;
-
оптимальність темпу мовлення вихователя і темпу роботи дітей.
-
рівень сформованості організаційних умінь і навичок тощо.
5. Аналізуємо доцільність запропонованого ходу роботи на занятті:
-
доцільність розподілу часу на занятті;
-
зміни різних видів діяльності.
6. Оцінюємо структуру заняття:
-
відповідність обраної структури заняття його меті;
-
звертаємо увагу на послідовність кожного
етапу заняття , логічний зв'язок між ними.
7. Визначаємо стиль спілкування вихователя:
-
визначаємо загальну емоційну атмосферу спілкування;
-
правильність і нормативність мовлення вихователя;
- прийоми стимулювання дітей до взаємодії.
- прийоми стимулювання дітей до взаємодії.
Немає коментарів:
Дописати коментар